به گزارش خبرگزاری "ایلنا"، "رحیم میرشاهولد" روز شنبه ۲۵ مهر گفت که از ۸۰ هزار شکایت ثبتشده در دو سال گذشته درباره موضوعات مختلف، در سال ۹۳، هزار و ۲۴۹ شکایت درباره تنبیهبدنی ثبت شده اما در سال ۹۴ شکایتها در این باره به نصف کاهش یافته و به ۶۷۵ مورد رسیده است.
او اعلام کرد که از هزار و ۲۹۴ شکایت ثبتشده در دو سال گذشته، هزار و ۲۷۴ شکایت «به حق» و ۶۵۰ شکایت «ناحق» تشخیص داده شده است.
وبسایت "رویداد ۲۴" به تازگی خبر داده بود که در مدرسهای در منطقه ٩ تهران، یک معلم دانشآموزی به نام "محمدپارسا طاهری" را کتک زده و سر او شکسته شده است.
این دانشآموز به رویداد ۲۴ گفته است که این معلم به او ضربهای زده که سرش به در کلاس خورده و "از قسمت پیشانی شکسته و سه بخیه خورده است".
این در حالیست که یکی از شعارهای حکومت اسلامی ایران برخورد شایسته توأم با رأفت اسلامی میباشد ولی در مراکز علمی و مدارس ایران اینگونه دانشآموزان را مورد ضرب وشتم قرار میدهند و کسی هم جوابگوی اینگونه برخوردها در مدارس ایران نمیباشد.